Phone: 09353303552
مجید صالحی-کوچ کسب و کار-بیزینس کوچ
  • Instagram
  • LinkedIn
  • خانه
  • آشنایی بیشتر
  • تحلیل کار و کسب
  • مدیریت ارتباط با مشتری
  • مدیریت تجربه مشتری
  • رزرو جلسه
    • درخواست جلسات کوچینگ
    • درخواست مشاوره
  • مقالات
  • معرفی کتاب
  • آموزش
    • ویدئوها
    • کارگاه ها
  • راه ارتباط با من
  • منو منو

سناریو وفادار سازی مشتریان(Customer Loyalty) و باشگاه مشتریان (Customer Club)

امروزه بسیاری از کار و کسب ها به خوبی میدانند که مشتری مداری و مشتری نوازی یکی از مهمترین اصول هر تجارتی میباشد، درواقع محور و اصول بازاریابی خود را بر پایه مشتری و جلب رضایت او بنا مینهند؛ برای جلب رضایت مشتری و رسیدن به مشتری وفادار میبایست به نیازها و خواسته های مشتری پی ببریم و به آنها پاسخ دهیم، درواقع محصولات و خدمات خود را بر اساس نیازهای اصلی و انتظارات مشتری فراهم آوریم.

برای جلب رضایت مشتری می بایست با استفاده از راه کارهایی به علایق، نیازها و ویژگی های شخصیتی مشتری پی برد.

زیرساخت باشگاه مشتریان فرآیندی نرم افزاری و سخت افزاری میباشد که بوسیله آن می توانیم به درون ذهن مشتری رفته و به علاقه مندی و نیازهای واقعی مشتری، بازه های زمانی خرید و رفتار مشتری هنگام خرید پی ببریم و در لقای تحلیل هایی که این فرآیند در اختیار صاحبین کار و کسب قرار میدهد میتوان به بهترین شکل ممکن به نیازهای مشتری پاسخ داده شود.

هدف باشگاه مشتریان، فعال کردن مشتریان و افزایش وفاداری آنها به وسیله ایجاد یک رابطه عاطفی با آنها میباشد.
هر اندازه مشتری وفادارتر باشد و هر چه بیشتر حفظ شود، او فروش و سود بیشتری را ایجاد خواهد کرد. مهم ترین هدف ساخت باشگاه مشتریان ایجاد ارتباط دو سویه با مشتری و منافع مشترک است.

باشگاه مشتریان

از اهداف باشگاه مشتریان میتوان به موارد زیر اشاره داشت:

  • افزایش دفعات خرید مشتریان از طریق ایجاد مشوق‌ها در بستر باشگاه مشتریان
  • افزایش تعامل مشتریان با برند
  • القای حس رضایتمندی، لذت و کیفیت برتر خدمات به مشتریان از طریق باشگاه مشتریان
  • حفظ وفادار سازی و افزایش رضایت در مشتریان
  • جذب مشتریان جدید از طریق تبلیغات فردی یا گروهی
  • کاهش هزینه‌های تبلیغات، بازاریابی و افزایش سود خالص کسب‌وکار
  • ارائه بالاترین کیفیت در خدمات به مشتریان
  • ایجاد افزایش‌های قابل اندازه‌گیری در فروش و سود
  • ذخیره اطلاعات و ایجاد بانک اطلاعاتی طبقه بندی شده مشتریان، همکاران و…
  • به دست آوردن سهم بیشتری از بازار

  • ایجاد و خلق یک تجربه عالی و متمایز برای مشتریان و لذت بخش نمودن تجربه خرید
  • افزایش بهره ‌وری و بهبود کیفیت خدمات به اعضای باشگاه مشتریان
  • حفظ مشتریان و جلوگیری از جذب آنها توسط رقبا
  • توسعه و خلق خدمات جدید از طریق شناسایی خواسته‌ها و نیازهای مشتریان
  • ایجاد ارتباطی دوسویه و تعاملی مستقیم با مشتریان
  • ایجاد رضایت و وفاداری در مشتریان، همکاران، نمایندگان و شرکای تجاری
  • تبلیغات ویروسی و دهان به دهان توسط مشتریان برای سازمان
  • حفظ مشتری کنونی و ایجاد وفاداری در آنها
  • جذب مشتری جدید و حفظ آنها
  • دستیابی به آمارهای مفید مدیریتی
  • معرفی محصولات برتر و جدید شرکت و تخفیف های مناسبتی
  • شناسایی مشتریان فعال و پویا
  • سنجش رضایتمندی مشتریان

مشاوره راه اندازی باشگاه مشتریان

طراحی و استقرار سیستم وفادار سازی مشتریان (Customer Loyalty) یا باشگاه مشتریان در کار و کسب های مختلف متفاوت میباشد و به نوع محصولات و خدمات، بازار هدف و ویژگی های مشتران آنها و هدف از استقرار باشگاه مشتریان بستگی دارد. تیم ما با افتخار و بدون وابستگی به محصول و برند خاص فرآیند کاری شما را تحلیل نموده بهینه ترین سناریو وفادار سازی مشتریان و زیر ساخت اختصاصی باشگاه مشتریان مناسب شما را پیشنهاد میدهیم.

معرفی

مجید صالحی، بیزینس کوچ مورد تائید فدراسیون جهانی کوچینگ (ICF)

پل ارتباطی

همراه: 09353303552

ایمیل: PR@salehimajid.ir

 

ساعات پاسخگویی

شنبه الی پنج شنبه: 10-16

مجید صالحی _ کوچ کسب و کار-بیزینس کوچ
  • Instagram
  • LinkedIn
رفتن به بالا