
مقالات


چطور یک بیزینس کوچ میتواند درآمد شما را ۴۶٪ افزایش دهد؟
مقالات"کوچینگ، فرآیندی است که به شما کمک میکند با خودتان ارتباط برقرار کنید، زندگی و محیط کاری خود را بازطراحی کنید و سپس برای اجرای تغییرات اقدام نمایید."

سناریوی وفادارسازی مشتریان و باشگاه مشتریان
مقالاتCUSTOMER LOYALTY | CUSTOMER CLUB
اهمیت مشتریمداری در تجارت امروز
امروزه، بسیاری از کسبوکارها به اهمیت مشتریمداری و نقش آن در موفقیت و رشد پایدار پی بردهاند. مشتریان، محور هر استراتژی بازاریابی مؤثر هستند و جلب رضایت و وفاداری آنها از اصلیت…

نقشه سفر مشتری چیست و چرا اهمیت دارد؟
مقالات
برای جذب مشتریان بیشتر در استارتآپها، باید فراتر از رفع نیازهای اولیه حرکت کنید. نقشه سفر مشتری ابزاری قدرتمند است که به شما کمک میکند تجربه مشتری را بهبود دهید و ارزشهای پایداری برای کسبوکارتان ایجاد کنید. این ابزار، تمام تعا…

مدیریت تجربه مشتری چیست؟
مقالاتاز تجربه مشتری(Customer Experience- CX) به عنوان اصلیترین مزیت رقابتی شرکتهای B2B و B2C طی چهار سال آتی یاد میشود. سرمایهگذاری شرکتها در فرایندها و فناوریهای سنجش و بهبود رضایت، وفاداری، نگهداشت و خدمات مشتری در حال انتقال به فرایند و فناوریهای …

فروشنده حرفه ای چگونه تخفیف میدهد؟
مقالاتنکاتی که هنگام تخفیف دادن به مشتری، باید به آن دقت کرد
امروزه مثل گذشته نیست که هر روز حداکثر سه یا چهار ویزیتور به فروشگاهی سر بزنند و سفارش بگیرند. افزایش تعداد تولیدکنندگان و شرکت های پخش، تعداد ویزیتورهایی که هر روز به یک فروشگاه مراجع…
نگاهی گذرا
مشاوره برندینگ، طراحی کمپین تبلیغاتی، تدوین برنامه بازاریابی و مدل کسب و کار؛ تدریس تیم های بازاریابی و فروش