
مقالات


چگونه مشتری وفادار داشته باشیم؟
مقالاتایجاد ارتباط قوی با مشتریان آنها را تشویق میکند تا بارها و بارها به سمت ما برگردند و ما را انتخاب کنند و مشتری وفادار موجب موفقیت کار و کسب شما خواهد شد.
از دیدگاه مالی حفظ مشتری قدیمی هزینۀ کمتری نسبت به پیدا کردن مشتریان جدید دارد زیرا یافت…

تاثیر پایش رضایت مشتری بر افزایش درآمد
مقالاتدر اقتصاد جهان امروز شرکتها باید همه فعالیتها و توانمندیهای خود را متوجه رضایت مشتری کنند، چرا که مشتریان تنها منبع برگشت سرمایه هستند.
رضایت مشتری
ابتدا به تعریف رضایت مشتری می پردازیم:
رضایت مشتری “میزان پوشش انتظارات مشتریان” است. ب…
نگاهی گذرا
مشاوره برندینگ، طراحی کمپین تبلیغاتی، تدوین برنامه بازاریابی و مدل کسب و کار؛ تدریس تیم های بازاریابی و فروش