
مقالات


افزایش شهرت برند
مقالاترضایت مشتری برای سازمانها امر مهمی تلقی میگردد و آن ها مبنی بر اینکه چند درصد از مشتریانشان را بتوانند حفظ کنند، برنده یا بازندهاند و موفقیت حفظ مشتری بستگی به رضایت مشتری دارد که می تواند کمک بزرگی برای اندازهگیری کیفیت محصول و خدمات باشد. یک م…

نقش بازاریابی در اقتصاد شهر
مقالاتدغدغه مردم هر شهر، توسعه متوازن زیرساخت های شهر و زندگی بهتر است و این توسعه از وظایف مستقیم شهرداری هاست. در دوره ای که کیفیت خدمات در افزایش رضایت شهروندی نقش بسیار کلیدی و حیاتی دارد، این سوال نزد مدیران و کارشناسان شهری به وجود می آید که …

هویت شهری چیست؟
مقالاتهویت از منابع کثیری چون ملیت، قومیت، طبقه اجتماعی، جامعه و جنسیت ناشی می شود، منابعی که ممکن است در تداخل و تضاد باشند. بنابراین علی رغم این که هویت ریشه در مشابهت دارد، اما همواره به تفاوت نیز مربوط می شود.
هویت، از دیدگاهی، همراه با طبیعت و…

جای خالی برندینگ در توسعه شهری
مقالات
در طول دهه های گذشته برنامه های توسعه ای مختلفی جهت پیشرفت و رشد شهرها در ابعاد گسترده توسط متخصصین و سیاست گذاران حوزه های مرتبط با مدیریت شهری در کشورهای مختلف اعمال گشته و نتیجه اجرای هدفمند و باثبات چنین برنامه هایی در ساختار و شاکله …

المان های شهر و هویت شهری
مقالاتنگاهی بر هویت شهری:
هویت از مفاهیم پیچیده و عمیق است و مفهومی سهل و ممتنع دارد از این رو که هر فردی با شنیدن این واژه، به مراجع، مثال ها و تجربیاتی درون ذهن خود رجوع می کند که وی را قادر به درک آن می نماید اما در مقابل چون و چرایی و توضیح ای…
نگاهی گذرا
مشاوره برندینگ، طراحی کمپین تبلیغاتی، تدوین برنامه بازاریابی و مدل کسب و کار؛ تدریس تیم های بازاریابی و فروش